Saturday, June 2, 2012

Sherina - Pelangiku



Pelangiku - Sherina

Titik - titik hujan
Masih membasahi
Kala kau menyapa
Pelangiku

Ingin kuberlari
Jumpa bidadari
Bawalah aku pergi
Bersamamu

Bisikkan kisah yang lucu
Nyanyikanlah lagu merdumu
Merah, kuning, jingga dan ungu
Sentuhkan warnamu dalam gaunku

Ingin ku menari
Hingga kau sembunyi
Rindu pelangiku, datang lagi



MP3 Album Andai Aku Besar Nanti
Sherina - Andai Aku Besar Nanti
Sherina - Kembali Ke Sekolah
Sherina - Bermain Musik
Sherina - Pelangiku
Sherina - Dua Balerina
Sherina - Aku Dan Rembulan
Sherina - Putri Dalam Cermin
Sherina - Dua Balerina ( Duet )
Sherina - Balon Udaraku

Video
Sherina - Andai Aku Besar Nanti
Sherina - Pelangiku
Sherina - Balon Udara
Sherina - Lihatlah Lebih Dekat
Sherina - Jagoan
Sherina - Anak Mami
Sherina - Kembali Ke Sekolah
Sherina dan Westlife - I Have A Dream
Sherina - My Life

No comments:

Post a Comment