Wednesday, July 14, 2010

Novita Stara - Andai Aku Kaya

Andai Aku Kaya - Novita Stara

Andai ku kaya
mobilku banyak
siapa yang minta
pasti ku beri.

Andai ku kaya
duitku banyak
siapa yang minta
pasti ku beri.

Andaikan aku kaya (Kaya)
andaikan duitku banyak (Banyak)
semua aku beli aduh senangnya.

Andai ku kaya
tidak bermimpi
kaya beneran
aduh asyiknya.

Andai ku kaya
mobilku banyak
siapa yang minta
pasti ku beri.

Andai ku kaya
duitku banyak
siapa yang minta
pasti ku beri.

Andaikan aku kaya (Kaya)
andaikan duitku banyak (Banyak)
semua aku beli aduh senangnya.

Andai ku kaya
tidak bermimpi
kaya beneran
aduh asyiknya.

Asyik aku kaya.

Andaikan aku kaya (Kaya)
andaikan duitku banyak (Banyak)
semua aku beli aduh senangnya.

Andai ku kaya
tidak bermimpi
kaya beneran
aduh asyiknya.

Asyik aku kaya.


Video
Novita Stara - Sekolah Taman Kanak-Kanak
Novita Stara - Disayang Mama Disayang Papa

No comments:

Post a Comment